Subject: Pöördumine seoses kosmeetikatoodete koostisainete analüüsimisega
From: "Marina Karro" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Cc: Kaisa Mägist <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 16:16:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses esitatud Terviseametile kaebusega kosmeetikatoodete kohta soovime
küsida, kas Teie labor on võimeline testima kosmeetikatoodetest (kreem,
spray ja vaht) järgnevate ainete sisaldust:

1.	Zinc pyrithioni määramine (CAS nr 13463-41-7);
2.	Glükokortikoidite (kortikosteroidid) määramine.

Kui jah, kas need meetodid on akrediteeritud ja kui palju katsetamine
võtaks aega?

Ootame tagasisidet

Lugupidamisega

Marina Karro

teenuse juht

kemikaaliohutuse osakond

+372 794 3530

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.